Friday, October 15, 2010

saya cinta awak ikhlas

mula-mula dulu,aku tak pernah ada kawan lelaki,tapi bila dah matured,ramai la yang nak usha....erm...f4,f5 tempoh yang paling getir. ramai ya nak hulurkan salam perkenalan...mula-mula aku shock jugak..tapi lama-lama aku hepi!!!menjadi pujaan ramai lelaki...semua cakap ikhlas sygkan aku....tapi betul ke...bermula di f3 la aku mula mengenal erti cinta bertukar2 pasangan.bila dah jemu aku cari alasan nak putus...itulah aku...sebenarnya aku susah nak percayakan kata-kata ikhlas dari lelaki nieyh...hurmm.....tapi..kalau mereka ajak kelaur aku keluar,ajak ke man-mana program aku ikut.....aku sebenarnya dari sekolah agama..ramai yg tak sangka aku bercinta..yela..penampilan aku..ALIM...walaupun aku bercinta...


SEHINGGALAH

pada suatu hari.....
aku dilamar oleh seseeorang yg ku kenal hanya melalui chatting.aku yang pada mulanya tidak melihat kesungguhannya kerana aku tidak percayakan lelaki seperti yg aku katakan.untuk menguji sejauh mana keikhlasannya..aku menyuruh dia datang merisik..dan pada tanggal 19/4/2010,ketika umurku baru mencecah 18 tahun kami mengikat tali pertunangan dengan cara yg sangat bersederhana ,tanpa hantaran yg mahal-mahal...tapi selepas tarikh itu aku mula berubah menjadi seorang muslimah..dia menerima aku walaupun dia tahu siapa sebenarnya aku.dan aku menerimanya walaupun kami belum sempat bercinta..bagiku cinta ku pada nnya akan ku simpan....dan aku ingin menunggu saat dia mengatakan lafaz keramar 'abg cinta awak ikhlas' pada hari ijab kabul kami,,,amiinn..semoga di permudah segala urusan

3 comments: